ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Az ÁSZF célja a Felhasználó/Megrendelő/Ügyfél és a Szolgáltató közötti jogviszony
szabályozása, a szolgáltatások jogi feltételeinek és körülményeinek
meghatározása. A Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltett
weboldalra (www.kovacskriszta.hu), vagy annak tartalmát bármilyen módon
olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak –, az ÁSZF-ben
foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem
fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának a megtekintésére.
I. Alapvető rendelkezések, hatályosság
A Szolgáltatók adatai, elérhetősége
A szolgáltató neve: Kovács Krisztina EV.
A szolgáltató székhelye: 1173 Budapest 517.u.25.
A szolgáltató postacíme: 1173 Budapest 517.u.25.
A szolgáltató adószáma: 59343954-1-42
A szolgáltató nyilvántartási száma: 5736470
A szolgáltató elektronikus levelezési címe: mail@kovacskriszta.hu
A szolgáltató telefonszáma: +36 30 555 1344
Webtárhely szolgáltató adatai:
Név: Tárhelypark Kft
Székhely:1122 Budapest Gaál József út 24.
Képviseli: Képes Péter
Kapcsolattartásra alkalmas elektronikus címe: info@tarhelypark.hu
Telefonszáma: +36 1 700 4140
Adószáma: 23289903-2-43
Felhasználó /Megrendelő / a szolgáltatást igénybe vevő / Ügyfél): a www.
kovacskriszta.hu weboldalt böngésző, az oldalra regisztráló és a weboldalon
található bármely szolgáltatást igénybe vevő személy.
A www.kovacskriszta.hu weboldal, és a Szolgáltató által kezelt Facebook
oldalak (Spa&Walking, Kovács Kriszta szenior tréner) használatával, illetőleg a
www.kovacskriszta.hu weboldalon történő regisztrációval, az internetes
felületen keresztül történő jelentkezéssel a Megrendelő kijelenti, hogy
elolvasta és elfogadta a jelen ÁSZF rendelkezéseit, az adatkezelési elveket,
annak minden pontjával egyetért és tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás
megrendelésével a szerződő felek közötti jogviszonyt az ÁSZF szabályozza.
Amennyiben a megrendelő az ÁSZF bármily rendelkezését nem fogadja el, úgy
a szolgáltatást nem tudja igénybe venni.
Regisztráció, a felek közötti jogviszony, Barion bankkártyás fizetés tájékoztató és az ismétlődő fizetésról szóló részletek
A szolgáltatás igénybe vételének feltétele a regisztráció (jelentkezési lap
kitöltése valós adatok megadásával), valamint a szolgáltatás teljes díjának
megfizetése. A Szolgáltató és az Ügyfél között a jogviszony az Ügyfél
regisztrációjának és a szolgáltatás díjának befizetésének Szolgáltató által
történő írásos visszaigazolásával (e-mail üzenet) jön létre.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg.
A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt.
a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Ismétlődő fizetés választása esetén az első sikeres fizetéssel a fogyasztó felhatalmazza a kereskedőt, hogy a fizetést (a fogyasztó választásának megfelelően) havi gyakorisággal és összeggel megismételje. Ezt a lehetőséget Fogyasztó bármikor lemondhatja a visszaigazoló és/vagy emlékeztető levélből a lemondási linkre kattintva, vagy Fogyasztó e-mail-ben is jelezheti a Szolgáltató felé a lemondási szándékát a mail@kovacskriszta.hu címen.
Az Ügyfél a www.kovacskriszta.hu weboldalon található “Bejelentkezés” vagy
„Megrendelés” gombra való kattintással regisztrálhat a szolgáltatás
megrendelését megelőzően. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a
jelentkezési feltételek elfogadása is. A kötelezően kitöltendő mezők
kitöltésének elmulasztása esetén, erre vonatkozó felhívás jelenik meg az adott
mező alatt. Az adatokat a Szolgáltató kizárólag az ügylet lebonyolítása, a
szolgáltatás nyújtás ellenértékének a megfizetése és ennek kapcsán a
kapcsolattartás érdekében használja fel, illetve tárolja, azokat jogosulatlan
harmadik személynek, az Ön előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül nem adja
ki. Az utolsó adatmezőben a Megrendelőnek lehetősége van kiválasztani és
kérni, hogy a jelentkezéssel egy időben feliratkozzon a Szolgáltató hírlevelére.
A hírlevél igénylés bármikor törölhető. A jelentkezés elküldésével a Jelentkező
elfogadja jelen ÁSZF-et és egy visszaigazoló email üzenetet kap az általa
megadott e-mail címre a jelentkezésről és a fizetési adatokról. A
regisztrációkor az ÁSZF megismerésével és elfogadásával Megrendelő
kijelenti, hogy adatszolgáltatása önkéntes, egyúttal hozzájárul adatainak az
adatvédelmi és kezelési szabályzatában részletezett feltételek melletti
kezeléséhez. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz,
hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált
adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem
biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a
felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más
szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A
regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer
lehet regisztrálni. Egy felhasználónak egy e-mail címe lehet. Felek az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi
CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a
weboldalon keresztül eszközölt megrendelés útján létrejött szerződést írásban
megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra
Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF
rendelkezései. Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött
szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy a Szolgáltató, valamint a
Megrendelő közötti megrendelés adatai között szereplő email címen történő
kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül. A megrendelésre vonatkozó
e-mailen visszaigazolás a Szolgáltató és Megrendelő között létrejött szerződés
tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a
45/2014. (II.26) Korm. rendelet 18.§ szerinti “írásbeli megerősítés”
követelményének.
A szolgáltatási jogviszony időtartama, megszűnése, felmondás, elállási jog
A Felek között a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó jogviszony megszűnhet:
bármelyik fél jogutód nélküli megszűnése esetén, illetve magánszemély
Ügyfél esetében annak halálával;
automatikus megszűnési ok esetén (pl. nem fizetéssel)
felek közös megegyezésével;
felmondással;
A szolgáltatás nyújtás megkezdése előtti fizetési határidőként megadott
időpontig bármelyik fél jogosult a másik félhez intézett írásos nyilatkozatával,
a mail@kovacskriszta.hu címre küldött elektronikus levélben a létrejött
jogviszonyt felmondani.
Amennyiben az Ügyfél a szolgáltatás nyújtásának díját a jelentkezéskor kapott
visszaigazolásban leírt határidőre (3 napon belül) nem fizeti meg, úgy ezen
szerződés automatikusan megszűnik, és az Ügyfél nem jogosult a szolgáltatást
igénybe venni. Jelentkezését a Szolgáltató automatikusan törli. A Felek közös
megegyezéssel ezen jogviszonyt bármikor megszüntethetik. A szolgáltatástól
a szolgáltatási tevékenység (sportoktatás, online oktatás, szenior
sportprogram, felmérések) megkezdése előtt van lehetősége a Megrendelőnek
elállni. A szolgáltatási tevékenység teljesítésének megkezdését a Szolgáltató,
a Megrendelő által kitöltött adatlap Szolgáltató részére történő
visszaérkezését, valamint a regisztrációs díj befizetését követően, a
Megrendelő elektronikus levelezési címére küldött üzenettel jelzi. Megrendelő
a kitöltött jelentkezési lap és a részvételi/használati díj befizetésével
kifejezetten beleegyezik abba, hogy Szolgáltató a szolgáltatási tevékenység
teljesítését részére elkezdje. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a teljesítés
megkezdését követően elveszíti a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet 20.§
szerinti jogát. A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát olyan nem
előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy
kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet
egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (29.§ (1) c), továbbá a
fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát a szolgáltatás nyújtására
irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha
a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével
kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének
teljesítését követően felmondási jogát elveszíti (29.§ (1) a). A Szolgáltató
jogosult versenyérdek – ellentét okán bizonyos természetes-, vagy jogi
személyek jelentkezését indoklás nélkül visszautasítani. Szolgáltató fenntartja
magának a jogot, hogy döntsön arról, hogy kinek nyújt szolgáltatást.
II. Szolgáltató jogai és kötelezettségei
A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett
szolgáltatást az általa nyújtható legmagasabb színvonalon biztosítja a
jelentkezőknek.
Az Ügyfél jogai és kötelezettségei
Az Ügyfél (vagy az általa megnevezett résztvevő) a
Bejelentkezés/Megrendelés és a szolgáltatási díj megfizetésével jogosult a
szolgáltatást igénybe venni. Az Ügyfél jogosult a szolgáltatás nyújtása során
megszerzett információk és tapasztalatok, és tudásanyag saját célú
felhasználására. Az Ügyfél köteles az általa a jelentkezéskor megadott adatok
és információk helyességéről meggyőződni, az ebben történt változást a
szolgáltatás nyújtása megkezdéséig jelezni a Szolgáltató felé, mert a hibás
adatokból eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem tud vállalni.
Megrendelő az ÁSZF elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a
weboldalán és Facebook oldalán név nélkül felhasználja a szolgáltatás
igénybevétele során készült fényképeket.
Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a Szolgáltató által összeállított
oktatási vagy edzéstervet, írásos tanácsadás dokumentumot vagy akár
részleteit más harmadik személy részére sem ingyenesen, sem ellenérték
fejében nem adja át, más harmadik személy számára elérhető nyilvános
felületen nem teszi közzé, a kontakt órákon hang és videofelvételt nem készít.
Amennyiben Szolgáltató tudomást szerez arról, hogy Megrendelő a jelen ÁSZFben rögzített kötelezettségeit megszegi, Szolgáltató jogosult érdekei
érvényesítése, kárának megtérítése érdekében jogi lépéseket tenni,
Megrendelőtől a kárának megtérítésén felül, 1.000.000,-Ft összegű sérelemdíj
megtérítését követelni.
Szolgáltatások, azok igénybevétele, megrendelések, árak, díjfizetés
Az Ügyfél a szolgáltatás részleteiről, megrendelés/jelentkezés feltételeiről, a
szolgáltatás aktuális díjáról az adott szolgáltatás megjelölésére kattintva
tájékozódhat.
A Szolgáltató weboldalán, Szolgáltató által üzemeltetett Facebook oldalon
megrendelhető szolgáltatások:
sportoktatás, szenior torna személyesen vagy online formában
talpbetét készítéshez tanácsadás
testösszetétel mérés és tanácsadás
személyre szabott preventív vagy rehabilitációs mozgásforma
kialakítása
edzésterv elkészítése
Sportoktatás személyesen vagy online
Szolgáltató a szolgáltatási jogviszony létrejöttét követően, az adatrögzítés és
adategyeztetés után minden szükséges bekért anyag, fotó és a térítési díj
Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően, a foglalt naptári napon személyes
oktatást tart vagy küldi el online formájú oktatási anyagát. Amennyiben
Megrendelő a megadott napon az oktatáson nem vesz részt vagy maga helyett
mást az oktatásra nem küld el, az oktatás meghiúsul, más napon a foglalt oktatás
már nem vihető igénybe.
Talpbetét készítés és tanácsadás
Szolgáltató egyéni időpont-egyeztetés után fogadja igénybevevőt személyesen. A
szolgáltatást a Podiart Kft képviseletében végzi. A felvett adatokat és talpfelvételt
a Podiart zárt rendszerén keresztül továbbítja a betétkészítéshez. Az elkészült
betéteket személyesen Szolgáltatónál veheti át igénybevevő vagy felár ellenében
Podiart közvetlen postázza részére. A talpfelmérés igény szerint személyes
tanácsadással, tornagyakorlatok javaslatával is kiegészülhet, melyet külön díjazás
ellenében végzi Szolgáltató.
Testösszetétel mérés és tanácsadás
Szolgáltató egyéni időpont-egyeztetés után fogadja igénybevevőt személyesen. A
mérést Inbody 270 készülékkel végzi. A mérés a helyes diéta és edzésmunka
ellenőrzését, egészséges életmód kialakítását segíti. Szolgáltató az eredményt
nyomtatott formába Igénybevevő rendelkezésére bocsátja, személyes tanácsadást
nyújt. Az adatok elmentésével lehetőség van kontroll mérés elvégzésére és az
adatok összehasonlítására is, melyet Szolgáltató javasol igénybevevőnek. A
kontroll a szolgáltatásnak nem része, az egy következő szolgáltatás keretében
történik.
Személyre szabott preventív vagy rehabilitációs mozgásforma kialakítása,
edzésterv készítése
Megrendelő minden szükséges információt megad Szolgáltatónak állapotára
vonatkozóan, illetve lehetőség szerint egyéni állapotfelmérésen is részt vesz.
Ennek eredménye alapján állít össze Szolgáltató egyéni prevenciós tornát. Fontos
tudni, hogy a tornasor nem gyógytorna, hanem kóros állapot kialakulásának
megelőzését szolgáló, az egészséges életmód fenntartását segítő prevenciós
mozgásforma.
Szolgáltató munkája során az egészséges életmód kialakítását és a prevenciót
tartja szem előtt, Szolgáltató kijelenti, hogy az oktatás és tanácsadás végzéséhez
szükséges előképzettséggel rendelkezik. Megrendelőben esetlegesen felmerülő
kérdéseit Szolgáltatónak e-mailben tudja feltenni. A Szolgáltató vállalja, hogy a
beérkező kérdéseket beérkezési sorrendben megválaszolja.
Szolgáltató szolgáltatásaival kapcsolatos számlaadási kötelezettségét elektronikus
számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezése után a megadott e-mail címre küldi!
A számla megfelel az áfa törtvényben és egyéb rendeletben foglalt törvényi
előírásoknak. Megrendelő nem kötelezhető az elektromos számla elfogadására.
Azonban papír alapú számla igényét Szolgáltató csak akkor köteles teljesíteni, ha
azt Megrendelő írásos formában előre jelzi felé. A hibásan vagy nem kellő
részletességgel megadott számlázási adatokból felmerülő problémákért
Szolgáltató nem vállal felelősséget.
III. A felhasználási feltételek módosítása a változtatás joga
A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, az általa nyújtott szolgáltatások körét,
vételárát, határidőket, stb. szabadon egyoldalúan megváltoztathatja. A
Szolgáltatónak a szolgáltatás adott áron történő eladására vonatkozó
kötelezettsége a szolgáltatás árának a weboldalon közzétett megváltoztatásáig áll
fenn. A változás a weboldalon történt megjelenítés időpontjától hatályos. A
változtatások a már megrendelt szolgáltatások árát nem érintik. A Felhasználó
kötelezettsége, hogy időről időre áttekintse a felhasználási feltételek esetleges
módosításait. Amennyiben a változtatások megjelenését követően továbbra is
igénybe veszi a weboldalt és a weboldal által nyújtott szolgáltatások bármelyikét
is, az azt jelenti, hogy elfogadja a módosításokat és egyetért azokkal.
Szolgáltató alanyi adómentes, az oldalon feltüntettet árak minden esetben 0% áfát
tartalmazó bruttó árak.
IV. Panaszkezelés
A panaszügyintézés történhet a Szolgáltatónak az ÁSZF-ben feltüntetett
elérhetőségek egyikén elektromos levél, valamint hagyományos levél formájában
vagy személyesen, levelezési címen: mail@kovacskriszta.hu Telefonon vagy egyéb
elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén
a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra
vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg kell
megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak
szerint köteles eljárni.
Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó
jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon
belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.
Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A
panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy
elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a
vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. A panaszról felvett
jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a fogyasztó neve, lakcíme,
a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott
iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos
álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus
hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a
fogyasztó aláírása,
a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával
közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt
évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A
panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni
arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető
testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá
az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti
békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint
levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a
fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi
eljárást. Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló
fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési
lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó
fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a
lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz
elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás
lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a
fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt
található: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó
követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a
Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári
Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet.
Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön
lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is
fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a
fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy
rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az
illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető
testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség
terheli. Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására
történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül
rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson
egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes
békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a
vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő
írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. A fenti
együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság
rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a
vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírság kiszabás alkalmazandó,
bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény
mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó
rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a
bírság kiszabása. A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer
forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó,
100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és
középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének
5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével
a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve
a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének
biztosítását célozza.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson
kívüli rendezése.
A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése
céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az
ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő
érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a
vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót
terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása a fogyasztó
kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani:
az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján,
továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett
számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig
történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal
történő megjelenítését. A kérelemnek tartalmaznia kell
a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett
telephelyét,
ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett
kérelmezett testület megjelölését,
a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és
azok bizonyítékait,
a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással
közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület
eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél
beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem
előterjesztésére nem került sor,
a testület döntésére irányuló indítványt,
a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát),
amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a
vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a
fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés
megkísérléséről. Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez
csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
http://www.bekeltetes.hu A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb
információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek Az
egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579
TÁJÉKOZTATÓ AZ ONLINE BÉKÉLTETÉSRŐL
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a
2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv)
szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet
(a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online
vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online
adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén
mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.
A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon
székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett
kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi
vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Határon
átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját
Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett
működő Békéltető Testület dönti el ingyenesen és gyorsan. Ahhoz, hogy az online
vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai
Bizottság rendszerében.
Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való
regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el:
http://ec.europa.eu/odr Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet,
jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.
Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további
kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást
adni Önnek.
A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu ; onlinevita@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
V. Adatkezelési szabályok
A weboldal használata, valamint a weboldal által kínált termékek és
szolgáltatások igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon
történik, és az adatokat a Szolgáltató csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához
szükséges mértékben, jelen ÁSZF-ben és a weboldalon található Adatkezelési
tájékoztatóban meghatározott feltételek szerint használhatja fel.
VI. Szerzői jogok
A www.kovacskriszta.hu weboldal, Kovács Kriszta által üzemeltetett, valamint a
Kovács Kriszta szenior tréner által üzemeltetett Facebook oldal teljes tartalmát
képernyőn megjelenő kialakítását és az azon keresztül megvásárolható
szolgáltatásokat, termékeket szerzői jogok védik. Az információk Kovács Krisztina
tulajdonjogát képzik és szerzői jogok védik, ezen szellemi termékek felhasználása
minden esetben a szerzők kizárólagos és írásos hozzájárulásával engedélyezett.
Tilos a Szolgáltatótól származó információk, cikkek és felvételek árusítása,
bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése,
elektronikus vagy nyomtatott formában való utánközlése. A Szolgáltató a
megjelent anyagokkal kapcsolatos minden további jogát fenntartja, és szükség
esetén akár bírósági úton is érvényesíti. Az internetes felületen megvásárolt
szolgáltatások, termékek és információk a vételár megfizetése ellenében az Ügyfél
rendelkezésére állnak, amelyeket az Ügyfél kizárólag saját céljára használhatja fel.
Azok bármilyen formában történő rögzítése, sokszorosítása és terjesztése írásbeli
engedély nélkül szigorúan tilos. A www.kovacskriszta.hu weboldal tartalmának
fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása kizárólag magáncélú
felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén
engedélyezett. A www.kovacskriszta.hu weboldal tartalmáról – magáncélú
felhasználás esetét kivéve, illetve a Szolgáltató írásbeli hozzájárulása nélkül – tilos
bármilyen másolatot készíteni, bármilyen módon sokszorosítani, nyilvánosan
bemutatni, részben vagy egészben közzétenni, illetve a www.kovacskriszta.hu
weboldal tartalmát felhasználva saját hasonló szolgáltatást nyújtani. Az ügyfél
tudomásul veszi, hogy az általa megküldött képeket a Szolgáltató szabadon
felhasználhatja, a Szolgáltató által üzemeltetett Facebook oldalon nyilvánosan
megjelenítheti és ezzel kapcsolatban a Ügyfél semmilyen anyagi követelést nem
támaszthat, panasszal nem élhet.
A jelen ÁSZF-ben foglaltak ingyenes szolgáltatás nyújtást igénybevevő ügyfél
számára is kötelező joghatással bírnak.
VII. A weblap biztonsága
A Felhasználó nem sértheti meg és nem kísérelheti meg megsérteni
www.kovacskriszta.hu weboldal biztonságát. A Felhasználó nem kísérelheti meg
a www.kovacskriszta.hu weboldal sebezhetőségének vizsgálatát, kémlelését,
tesztelését. A Felhasználó nem tehet kísérletet olyan információkhoz való
hozzáférésre, amikhez nincs jogosultsága. A Felhasználó nem zavarhatja meg a
weblap működését, a teljesség igénye nélkül ideértve a következőket: vírus
elhelyezése a honlapon, a honlap túlterhelése, elárasztása levelekkel,
összeomlasztása, nem kívánt e-mail-ek küldése, ideértve termékek vagy
szolgáltatások propagálását és/vagy hirdetését. Felhasználó beleegyezik abba,
hogy nem használ semmilyen olyan eszközt, szoftvert vagy eljárást, amellyel
megzavarja vagy megkísérli megzavarni a weboldal rendeltetésszerű működését
vagy bármely a weblapon folytatandó tevékenységet.
VIII. Felelősség
A Szolgáltatásának igénybe vétele során a Megrendelő tevékenysége által, illetve
a Felhasználó magatartásával összefüggésben felmerült mindennemű vagyoni
vagy nem vagyoni kárért és jogsérelemért, valamint egyéb következményért
kizárólag az adott Megrendelő tartozik felelősséggel. Amennyiben a Felhasználó
magatartása következtében vagy azzal összefüggésben harmadik személy vagy
bármely hatóság, illetve bíróság a www.kovacskriszta.hu weblappal szemben
bármilyen igényt támaszt, illetve eljárást indít, a Megrendelő köteles minden,
www.kovacskriszta.hu weblap által megkövetelt intézkedést megtenni ezeknek
való megfelelés érdekében. A Megrendelő köteles Szolgáltatónak megtéríteni
minden olyan kárt, vagyoni hátrányt és költséget, ami www.kovacskriszta.hu
weboldalt a Megrendelő bármely jogellenes magatartása miatt vagy azzal
összefüggésben vagy a felhasználási feltételek megszegése miatt éri. A
Felhasználó felelőssége a szolgáltatás igénybevételével összefüggésben elkövetett
jogsértésért a regisztráció megszűnését követően is fennáll.
IX.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, valamint jelen ÁSZF
értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások
egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A
vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is
irányadók. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor megjelölt
időpontban lép hatályba. A Szolgáltató jogosult időszakosan olyan akciókat tartani,
amely egy általa meghatározott mértékben kedvezményt biztosít a szolgáltatás
áraiból. Ezen akciók feltételeiről és az akció időtartalmáról köteles a honlapján
tájékoztatást nyújtani. Az weboldalon időtartam nélkül megjelenített esetleges
akciók határozatlan ideig, vagy visszavonásig érvényesek. A Szolgáltató fenntartja
magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga
határozza meg, kérjük az aktuális árakról és díjakról mindig tájékozódjon a
honlapon. Minden szolgáltatásra a megrendelése napján érvényes díjszabás az
irányadó.
X.
Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
Megrendelő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel
30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik
az alperes lakcíme / székhelye szerinti Bíróság illetékességét.
Budapest, 2022. augusztus 11.